Stavebnice RC modelu závodního auta Losi TLR 22T 3.0MM 2WD Stadium Truck Race Kit patří ke světové špičce. Nižší hmotnost, které bylo dosaženo pečlivými úpravami součástí zaručí vysoké výkony. Hliníkové šasi, nové zavěšení ramen a motor blíž k zadní nápravě. TLR 22T 3.0MM posouvá závody elektro ST 2WD 1:10 zase výše.
Šasí
Koncepce auta je položena na předchozím úspěšném autu 22SCT 3.0. Tuhé hliníkové eloxované 2,5mm 7075-T6 šasi je důkladně odlehčeno, motor je uložen o 12mm blíž k zadní nápravě, geometrie náprav je plně nastavitelná.
Tlumiče
Velké hliníkové olejové nastavitelné tlumiče, kompletní kuličková ložiska, nížší hmotnost oproti předchozím modelům a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD SCT opět o kus dál.
Pohon modelu
Pohon je řešen pomocí 3-řadou převodovkou s třecí spojkou. V tuningu se nabízí 4-řadá převodovka (není v balení). Tvrdý materiál kuliček a přítlačných disků kuličkového diferenciálu v důsledku znamená ultra-hladký chod a delší životnost. Výsledkem je snížení valivého odporu a tím efektivnější přenos výkonu na kola. Pro co nejpřesnější řízení v oblasti kolem neutrálu, byly překonstruovány náboje kol a geometrie zavěšení ramen. Kola se nasazují na hliníkový šestihran. Vše je optimalizováno pro nejvyšší rychlost a příjemné řízení na technických tratích.
Možnosti podvozku
Baterie má k dispozici velký prostor, který je přizpůsoben i pro použití Shorty Lipol baterií. V balení je obsažena řada tuningových dílů, které zlepšují užitné vlastnosti auta i životnost. Vysoce kvalitní C3 gumou uzavřená kuličková ložiska jsou použita na celém podvozku. Zcela nová přední ramena a rejdové bloky umožňují pokročilé seřízení s proměnnou délkou ramene. To se systémem řízení Bell Crank poskytuje více konzistentní pocit mezi různými povrchy. To vše přispívá k neutrálnímu chování, které vyžaduje méně ladění při maximálním výkonu.
Přední náprava
Na těhlicích je nově namontována hliníková deska, která drží kulový čep příčného táhla. Tato úprava výrazně zesílila uložení kulového čepu a zvýšila přesnost nastavení náprav.
Zaední náprava
Nová zadní ramena se mohou pochlubit také novým uložením zadních věží tlumičů s optimalizovanými montážními místy pro větší možnost nastavení i vyšší hmotnosti a lepší dynamiku jízdy. Závěsné čepy ramen mají nejpokročilejší povlak z titan-uhlík-nitridu, což se projevuje ve vysoké životnosti a menším odporu, takže ramena náprav se pohybují volněji a nedochází k poškození povrchu čepů. Nově je provedeno zavěšení ramen VLA s variabilním nastavením, umístění motoru, příčná montáž baterie, o 2 mm širší zadní otočný čep, umístění zadních tlumičů a další.
Zadní čepy 22SCT 3.0 mají nastavitelnou desku pro rychlou změnu nastavení geometrie zadní nápravy. jednoduše a rychle bez nutnosti demontovat čepy.
Vlastnosti