Hra obsahuje: 1 hrací desku, 1 kostku (v otočné kouli), 16 magnetických figurek ve čtyřech barvách, 1 návod Cíl hry: V této hře jde o to, aby se každý účastník snažil dostat své figurky co nejrychleji do cíle. Přitom taktizujeme a snažíme se pozlobit protihráče tím, že mu "vyhazujeme" ze hry jeho vlastní figurky. Vyhrává ten, kdo dostane "domů" nejrychleji všechny čtyři kuželky. Příprava hry: Opatrným rozložením krabičky získáme hrací desku. Jak je patrné, po stranách jsou zásuvky, do nichž lze uložit figurky. hra je cestovní, protože všechny kolíčky jsou opatřeny magnety. Nejprve si každý hráč vybere svou barvu figurek. Figurky jsou umístěny do kruhu odpovídající barvy, tedy do startovního pole. Každý hráč hází jednou, přičemž se kostka musí několikrát otočit. Protože je kostka uložena v kouli, otáčíme celou kuličkou. Začíná hrát ten, kdo při prvním házení dosáhl nejvyššího čísla. Hráči se střídají ve směru hodinových ručiček. Průběh hry: Hráč, který je na řadě, hází kostkou a nasazuje jednu figurku na dráhu a nebo posouvá figurky, které se již na dráze nalézají. Přitom může přeskakovat vlastní i cizí kameny. V případě, že je místo, na které chceme svou figurku posunout, již obsazeno soupeřovou kuželkou, vyhodit - vrátit do výchozího kruhu. Máme-li na dráze více kamenů, můžeme se rozhodovat, kterým potáhneme. Jde totiž o součást taktiky: buď doháníme soupeře, jehož kámen hodláme vyhodit nebo utíkáme před figurkami svých soupeřů, které nás ohrožují. Snažíme se, abychom dostali do hry pokud možno všechny čtyři kuželky, abychom se nejrychleji dostali k cíli. Kameny, které stojí ve startovním kruhu, se mohou dostat na dráhu teprve tehdy, padla-li nám "šestka". Zvláštnosti vrhcábové kostky a číslice "6": Komu se podaří hodit šestku, má právo startovat s některou ze svých čtyř kuželek a má současně právo hod opakovat. Toto právo platí, když se nám podaří hodit šestku i podruhé. Stojí-li při startu na startovacím bodu dráhy (naší barvy) cizí figurka, může být vyhozena. Vstup do cílového pole: Komu se podařilo oběhnout vlastními kuželkami celý okruh, může vstoupit do svého cílového pole. I tady však musíme respektovat čísla, která se nám podařilo hodit. Určuje-li nám vrhcábová kostka jedničku, můžeme postoupit jen o jeden bod. Totéž se týká dvojky a ostatních čísel. Vlastní kostky v poli můžeme ovšem přeskakovat . Do cizího cílového pole včak vstupovat nesmíme. Konec hry: Hráč, jemuž se podařilo jako prvnímu obsadit vlastní cílové pole všemi čtyřmi kuželkami, vítězí. Ostatní hrají dále a umisťují se na dalších místech.