Každý hráč se stane jedním z dobrodruhů putujících ve vzducholodi. Na začátku každého kola kapitán výpravy hodí kostkami, aby zjisitl, jakým nástrahám bude vzducholoď čelit. Může to být mlha, draví ptáci nebo třeba piráti. S těmito nástarhami se kapitán může vypořádat pomocí karet. Na každou nástahu platí jiné karty, na mlhu funguje kompas, na nepřátele zase kanóny. Ještě předtím, než kapitán zahraje karty se ostatní hráči rozhodnou, zde vydrží a budou věřit, že kapitán zvítězí nebo zda vystoupí a spokojí se s pokladem města, kde se zrovna vzducholoď nachází. Kdo bude dobrodruhem, který nejlépe odhadne riziko a přiveze si z výpravy pohádkový poklad?
Hra je v češtině.
Nebezpečí udušení. Nevhodné pro děti mladší 36 měsíců. Obsahuje malé části, které by mohly být spolknuty nebo vdechnuty.
Obal není hračka, před použitím hračky ho odstraňte z dosahu dítěte, může způsobit zadušení.