logo
Axial SCX10 II UMG10 Kit 1:10

Axial SCX10 II UMG10 Kit 1:10

24%
Axial SCX10 II UMG10 Kit 1:10
Krátký popis: Popis produktu Obsah balení V balení jsou součásti na sestavení RC modelu auta Axial SCX10™ II UMG10 Kit a manuál. Přehledně uspořádané sáčky se ...
Výrobce: Axial
Kategorie: RC modely
Cena od:   9 081 Kč
Popis produktu

Popis produktu

Obsah balení

V balení jsou součásti na sestavení RC modelu auta Axial SCX10™ II UMG10 Kit a manuál. Přehledně uspořádané sáčky se součástmi podvozku, rámu nástavby, čirý výlisek karosérie a kokpitu. K dispozici jsou 3 druhy pokrývek hlavy (přílba, klobouk a kšiltovka). Sestavit je potřeba kromě podvozku i tlumiče, kola, karosérii a další. Stavebnice je určena pro zkušené modeláře, kteří jsou vybaveni vším potřebným nářadím a nástroji, lepidly, barvami a určí si vhodné tukové a olejové náplně do převodů a tlumičů. Rovněž si doplní RC výbavu, pohon a baterii.

Stavebnice RC modelu auta s vojenskou nástavbou UMG10 na osvědčeném podvozku Axial SCX10 II má náhon 4WD, kabinu s řidičem a rámovou karosérii, kterou lze odklopit pro přístup k šasí. Kola 1.9 MW19 Beadlock s pneumatikami 1.9 MT45 se hodí do každého terénu, 4-bodové zavěšení náprav.

Postavte si terénní vojenské auto, které si můžete vybavit podle svých vlastních představ. Axial SCX10 II™ UMG1 nabízí kompletní šasí s nástavbou se vzhledem vojenského auta, kterou doplníte kabinou s řidičem, nabarvenou podle svého vkusu. Axial nabízí volitelnou sadu LED osvětlení pro noční mise a volitelnou sadu 2-stupňové převodovky AXIC3370 .

Vlastnosti Axial SCX10 II UMG10

  • Sestavte si vlastní auto a nainstalujte si osvědčenou elektroniku, motor, regulátor a servo
  • Nový realistický design karoserie po vzoru nákladních vojenských aut
  • Můžete si nanstalovat volitelné LED osvětlení
  • Nabízí se možnosti přizpůsobení a úpravy detailů kabiny
  • Odklopení karosérie dozadu umožní snadný přístup k šasí
  • Volitelná dvoustupňová převodovka umožní větší sílu do terénu (plus servo řazení)
  • Převodovka SCX10™ napodobuje skutečnou převodovku a má kuličková ložiska a kovová kola
  • Karosérii lze na podvozku odklopit pro rychlý přístup ke komponentům
  • Jednodílná náprava AR44™ s menší skříní pro lepší průchod terénem
  • Vojenské disky typu MW19 a pneumatiky MT45, včetně funkčního náhradního kola
  • Hliníkové těla tlumičů
  • Nastavitelný zásobník na baterie
  • 3-dílné hnací hřídele WB8 HD Wildboar™ s větším průměrem
  • Voděodolná krabička přijímače
  • Vysoká pevnost a tuhost rámu podvozku

Kabina v Army designu

Model má akční vzhled díky realistické kabině a rámové konstrukci nástavby. Vysoká světlá výška je nezbytná do těžkého terénu. Konstrukce podvozku SCX10 II je konstruována s ohledem na maximálně realistický vzhled, perfektní schopnost překonávat překážky a zároveň maximální funkčnost.

Kabina na zadním otočném závěsu

Skvěle vyřešen je přístup ke komponentům auta. Karosérie s klecí tvoří jeden celek a lze jej snadno odklopit dozadu. Poté je k dispozici prostor celého šasí, což nám umožní rychlý servis potřebných součástí.

Detailní prostor kabiny

Interiér kabiny UMG10 si můžete individuálně upravit podle vlastních představ. Vyberte si ze tří typů přilby, namontujte páku řazení, volant a použijte různé obtisky k dekoraci.

Možnosti osvětlení modelu

Na autu se nachází celkem osm montážních míst pro instalaci osvětlení LED. Čtyři světla mohou být namontována v přední mřížce, dvě v předním nárazníku a dvě v zadní desce rámu. (LED osvětllení není součástí setu, lze je dokoupit)

PŘEVODOVKA SCX10™

Převodovka SCX10™ napodobuje skutečnou převodovku velkého auta se spojkovou skříní, olejovou vanou a převodovou skříní 4X4. Umístěním převodové skříně do podvozku a vystředěním hnacích hřídelů s ložiskovými skříněmi náprav, vytvořil Axial účinnější hnací ústrojí se zlepšenými úhly hnacího hřídele pro snížení napětí na pohyblivých částech. Převodovka obsahuje kompletní sadu kuličkových ložisek a celokovových vnitřních převodů.

  • Konstrukce skříně převodovky umožnila dát centrální hnací hřídele v podvozku co nejníže
  • Převodový poměr 33,69 - 54,15 pomocí kombinací čelního kola a pastorku
  • Nainstalováno 56T čelní ozubené kolo a 15T pastorek pro dlouhou životnost
  • Kovová ozubená kola zajišťují pevnost a trvanlivost
  • Převodovka je skvěle designová a přitom plně funkční

Umístění serva řízení

Aby bylo docíleno co nejvěrnějšího vzhledu velkého auta, je servo řízení umístěno na nápravě, táhla řízení jsou z eloxovaného hliníku s koncovkami M4, držák serva pojme běžné standardní serva.

Tuhé nápravy AR44

Podvozek SCX10 II je vybaven pevnými nápravami AR44, které mají pro vyšší pevnost jednodílné výlisky skříní náprav. Trvale uzavřené diferenciály přenesou maximální výkon na všechna kola a díky tomu projedete i tím nejtěžším terénem s velkým stoupáním, přes balvany a kameny. Díky hypoidnímu převodu s kuželovým ocelovými ozubenými koly, bylo možné zmenšit rozměry převodovky a zvětšit tak světlou výšku.

  • Velké pastorky a velký modul ozubení pro možnost vysokého zatížení
  • Mimo-osé umístění pastorku zaručí menší diferenciál a větší světlou výšku
  • Větší ložiska pro větší odolnost a možnost zatížení převodů
  • Jednodílná skříň zvyšuje tuhost soukolí
  • Optimalizovaný převodový poměr snižuje kroutící moment

Disky 1.9 MW19™ BEADLOCK

Ve stavebnici UMG10 je sada kol 1,9 MW19, včetně náhradního kola, namontovaného na korbě auta - celkem pět. Konstrukce 3-dílného kola se montuje pomocí šesti šroubů, které pevně drží pneumatiky MT45. Kola jsou vylisována z černého plastu a mají standardní šestihran náboje kola 12mm.

PNEUMATIKY 1.9 MT45™

Pro jízdu na kamenech a strmých svazích je použita sada pneumatik MT45, které mají dezén s hrubým vzorkem. Rozměre pneumatik je 117 mm x 35,6 mm, směs R35.

Hnací hřídele WB8 HD Wildboar™

Přední náprava má možnost natočení až o 45°, drážkované hnací hřídele jsou navrženy pro vysoké zatížení a snadno zvládají jízdu v členitém terénu. Díky velkému překroucení obou náprav je možné vyjet do členitého terénu a nápravy vždy přenesou potřebnou sílu a zdolají i zdánlivě neprůjezdný terén. Nová konstrukce s křížovým kolíkem s větším průměrem (2x11 mm) spolu se šroubovým hřídelem M4 mají za cíl větší pevnost.

Třecí spojka se dvěma kotouči

Pro bezpečný přenos vysokého točivého momentu od motoru jsou u třecí spojky použity dva ocelové přítlačné disky, které přenáší na přední a zadní CV hřídele potřebnou sílu.

Rám z ocelových profilů

Šasi SCX10 II je postaveno ze dvou ocelových profilů, které zabezpečují dostatečnou tuhost podvozku. Motor s převodovkou je umístěn ve střední části, zatímco pohonná baterie je nad přední nápravou, čímž je zabezpečeno dostatečné zatížení předních kol. Proto auto bez problému zvládne jízdu i v prudkých svazích. Akumulátor je umístěn v ose šasi, takže je model přesně vyvážen a při jízdě se nenaklápí.

Hliníkové tyče zavěšení náprav

Geometrie zavěšení využívá konstrukci 4-bodového zavěšení, které je optimalizováno pro jízdu v terénu. Právě vysoké překroucení náprav spolu s tuhostí konstrukce hliníkových eloxovaných tyčí a pevných kulových čepů jsou zárukou využití v takovém terénu, který by běžné auto nezvládlo.

Nastavitelné hliníkové tlumiče

Olejové tlumiče mají velký zdvih, stavitelné předpětí pružin, mají i boční zásobník náplně a spolehlivě tlumí rázy ve všech polohách ramen náprav. Tlumiče lze přenastavit do různých otvorů a změnit tak jejich tlumící účinek.

Top v kategorii